ÄNTLIGEN FREDAG

Godmorgon på er allesammans. Blev precis klar, har ätit frukost och fixat i ordning mig.
Ska inte gå till bussen förrän om en halvtimme så jag kanske hinner plugga en snabbis.
Gick och la mig 02.10 i natt, så trött var jag inte heller. Så jag sov väl typ i två och en halv timme, kunde inte somna ordentligt. Så jag lär vara sjukt trött resten av dagen. Men jag hoppas det går bra på provet.
Efter skolan ska jag, Sandra och Emma kanske gå på bio. Vi får se för jag lär ju vara jätte trött.
Kanske stannar hemma och kollar på film istället med familjen.
Det ska bli jävligt skönt med helg, får sova hur länge man vill. Jag behöver det för jag sov inte mycket inatt.
Men imorgon ska jag träffa Dennis så då måste jag ju vara utvilad :)
Ja, vad händer idag? Tell me! :)
Ha det bäst bäst bäst. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0